Слово Волині

Неділя, 20.08.2017

Всі новини Волині на одному сайті

«Волинські новини» підставили Палицю?

Коментувати
0
23.07.2017

Анатолій КОТЛЮК

19 липня о 12:19 на сайті ІА «Волинські новини», який входить до медіа-групи одного з лідерів «УКРОПу», голови Волинської облради Ігоря Палиці, з'явилася публікація під назвою «ЯК ВОЛИНСЬКИЙ «КНЯЗЬ» ГРІЄ ПАРТІЙНУ КАСУ БПП КОНТРАБАНДНИМИ ГРОШИМА».

Про це інформує ВолиньРost.

В принципі в цьому немає нічого дивного, адже «Волинські новини» ледь не щодня публікують інформацію з критикою Президента України Петра Порошенка та його політичної сили - партії «Солідарність».

Однак подив викликав колаж, який передував тексту цієї статті. На ньому окрім Гаранта зображений Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. А, власне, подив викликаний тим фактом, що кілька тижнів тому укропівець Ігор Поліщук заявляв, що Ігор Палиця домовився особисто з паном Гройсманом про виділення 25 мільйонів гривень субвенції на добудову 27-ї школи в м.Луцьку. 

«Волинські новини» підставили Палицю?

Але згодом Голова Волинської ОДА повідомив, що гроші на добудову луцької школи дійсно внесли до Державного бюджету. Але не 25, а 10 мільйонів гривень. І посприяв цьому, за словами губернатора, не Ігор Палиця, а нардеп від Луцька Ігор Лапін, за що йому пан Гунчик й подякував. 

Тому стаття на «Волинських новинах» з карикатурою на Гройсмана сьогодні виглядала як «помста» від очільника облради. 

Проте проіснувала ця «помста» на «Волинських новинах» недовго. Вже за годину статтю з сайту зняли і за цим посиланням залишилося повідомлення про «Помилку 404». Або керівництво обласної ради раптово вирішило не спалювати всі мости з Гройсманом, або ця стаття була «прорахунком» головного редактора «Волинських новин», бо фактично підставляла Палицю в очах очільника Уряду.

«Волинські новини» підставили Палицю?

Втручання власників медіа-ресурсу в принципі є порушення Конституції та законів, бо це утиск свободи слова та свободи ЗМІ. Проте «Волинські новини» вже давно не сприймаються як засіб масової інформації, бо фактично перетворилися на пропагандистській рупор волинського «УКРОПу».

А щодо статті – то хоч її і видалили, але кеш Google пам’ятає все. Навіть видалені сторінки.